• head_banner_01

nutizie

I sperti ricumandenu di portà i ghjinochje è i pads per i polsi quandu corre per un capriccio

A corsa hè unu di l'esercizii fisichi più cumunimenti utilizati. Ognunu pò ammaistrà a velocità, a distanza è u percorsu di a corsa secondu a so situazione.

Ci hè parechje vantaghji di a corsa: perde u pesu è a forma, mantene a ghjuventù per sempre, rinfurzà a funzione cardiopulmonary è migliurà a qualità di u sonnu. Di sicuru, a corsa impropria hà ancu certi svantaghji. I sporti ripetitivi causanu ferite, è l'ankle o u ghjinochju sò spessu i primi vittimi.

purtendu i ghjinochje è i polsi quandu si corre per capriccio

Oghje, assai persone anu vulsutu à correre nantu à u treadmill, chì pò facilmente purtà à u ghjinochju. "Corsa di ghjinochju" significa chì in u prucessu di corsa, per via di u cuntattu ripetutu trà i pedi è a terra, l'articulazione di u ghjinochju ùn deve micca solu suppurtà a pressione di u pesu, ma ancu cuscinendu l'impattu da a terra. Se a preparazione hè insufficiente, hè faciule per causà ferite sportive à u ghjinochju.

Certi pirsuni ùn esercitanu micca assai in i tempi ordinali. A fine di settimana, cumincianu à curriri per un capriccio, chì hè ancu faciule per causà ferite sportive, chì hè clinicamente chjamatu "malattia di l'atleti di u weekend". Quandu corre, u ghjinochju deve esse elevatu à a pusizione originale da a coscia à a cintura. Passu troppu longu farà facilmente dannà u ligamentu.

A corsa deve ancu varià da persona à persona. L'anziani duveranu sceglie qualchì sportu cù pocu antagonismu è intensità, cum'è caminari, per rimpiazzà a corsa. Prima di curriri, assicuratevi di scaldà è portà qualchi misure protettive, cum'èginocchiereècuscinetti per i polsi. Una volta chì vi sentite incòmode durante l'eserciziu, duvete cessà di esercite immediatamente. In casu di preghjudiziu evidenti, pruvate à mantene una pusizioni fissa, pigliate compressa fridda è altre misure per trattamentu d'urgenza, è cercate trattamentu medico in tempu.


Tempu di Postu: Feb-10-2023